NotYourGrandy

阿德莱德的垃圾站
Dark Paradise - Lana Del Rey

Everytime I close my eyes

每当我眼睑微敛

It's like a dark paradise
仿佛置身于黑暗天堂
No one compares to you
没有人能够与你相比
But that there's no you,except in my dreams tonight
但你已不在我身边 只在我梦中缭绕
I don't wanna wake up from this tonight
我愿沉浸在这梦中 不再醒来

I don't wanna wake up from this tonight

我愿沉浸在这有你的梦中 与你长相厮守 哪怕是虚妄


——《Dark Paradise》Lana Del Rey

评论

热度(18)